BEIJING, 18 austu 2022 (Reuters) - L'impurtazioni d'aluminiu di a Cina in lugliu sò calate di 38,3% da un annu prima, i dati di u guvernu anu dimustratu ghjovi, postu chì a produzzione domestica hè cresciuta à un record è i fornimenti d'oltremare stretti.
U paese hà purtatu 192 581 tunnellate d'aluminiu è prudutti grezzi, cumpresi metalli primari è aluminiu in lega, u mese passatu, secondu a dati di l'Amministrazione Generale di Dogana.
A caduta di l'impurtazioni hè stata in parte attribuita à una crescita di l'offerta domestica questu annu.
A Cina, u più grande pruduttore è cunsumadore di metalli in u mondu, hà fattu un record di 3,43 milioni di tunnellate d'aluminiu in lugliu postu chì i smelters ùn anu micca avutu à cuntrullà cù e restrizioni di putere imposte l'annu passatu.
Fora di a Cina, i prezzi di l'energia di u celu anu limitatu a produzzione di l'aluminiu, chì esige grandi quantità di elettricità.I pruduttori in Europa è in i Stati Uniti anu avutu a scala di a so pruduzzione per via di i margini di prufittu spressu.
A chjusa di una finestra di arbitrage trà i mercati in Shanghai è Londra hà ancu purtatu à una caduta di l'impurtazioni.
L'impurtazioni totali in i primi sette mesi eranu 1,27 milioni di tunnellate, in calata di 28,1% da u listessu periodu un annu fà.
L'impurtazioni di bauxite, a fonte principale di minerale d'aluminiu, sò state à 10,59 milioni di tunnellate u mese passatu, un 12,4% più altu di 9,42 milioni di ghjugnu, è paragunatu cù 9,25 milioni di lugliu di l'annu prima, secondu a dati.(Reportazione di Siyi Liu è Emily Chow; editazione di Richard Pullin è Christian Schmollinger).
A nostra fabbrica di produzzione si trova in a cità di Foshan in l'area di a grande baia di Canton - Hong Kong - Macau, induve hè una di e regioni più dinamiche di l'ecunumia cinese è u centru di produzzione di estrusione d'aluminiu più impurtante in Cina.L'uppurtunità ligate à stu centru industriale impurtante anu sempre carattarizatu a nostra impresa, ci permettenu di mantene tuttu u ciculu di pruduzzione in u locu.
Cù più di 50.000 sq.m stabilimenti di fabricazione (copertu), a nostra fabbrica di produzzione integrata cù tutti i prucessi per a produzzione di profili tecnichi cumpresi l'estrusione, l'anodizazione, a verniciatura in polvere, è a lavorazione CNC, ecc. i sistemi è a tecnulugia d'avanguardia ci anu permessu di pianificà rapidamente a produzzione, ma cun un certu di flessibilità, è ancu di mantene un cuntrollu direttu di ogni tappa, assicurendu cusì u rispettu di i stretti standard di qualità per a satisfaczione di i clienti.
Tempu di post: 09-09-2022